طرح نسیم بهشتی گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی اجرا می شود 
طرح نسیم بهشتی گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی اجرا می شود 

طرح نسیم بهشتی گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی اجرا می شود 

حجت الاسلام تقی سعیدی گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و شهید سلیمانی از سوی کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی و با همراهی هیئت امنای مسجد ویژه برنامه های فرهنگی تحت عنوان طرح نسیم بهشت در نظر گرفته شده است.
شناسه خبر : 1134208 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

حجت الاسلام «تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و شهید سلیمانی از سوی کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی و با همراهی هیئت امنای مسجد ویژه برنامه های فرهنگی تحت عنوان طرح نسیم بهشت در نظر گرفته شده است.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: یکی از این برنامه ها، برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها است که با حضور قاریان برجسته برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نشست تخصصی معرفتی قرآن و مکتب حاج قاسم با عنوان من یک قاسم سلیمانی هستم ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: مسابقه سبک زندگی و احادیث فاطمی یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبتی این ایام است که به صورت مجزا با حضور دختران و پسران نوجوان برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: در راستای اجرای این مسابقات جزوه ای طراحی شده که در اختیار آنها قرار داده می شود تا با مطالعه آن بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: همچنین ویژه برنامه پیاده روی فاطمی در برنامه های ایام فاطمیه و شهادت سردار  دلها گنجانده شده است و بر همین اساس با حضور بچه مسجدی های کانون شهید ابراهیم هادی مسیر مسجد امام علی (ع) تا مسجد امام حسن عسکری (ع) را با پای پیاده می رویم.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: علاوه بر این نیز ویژه برنامه تجمع نوجوانان فاطمی انقلابی فردا بعدازظهر در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود و در این برنامه به بیان سیره حضرت زهرا (س) پرداخته می شود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت یادآور شد: تجمع فاطمیون انقلابی عنوان یکی دیگر از برنامه های مناسبتی ایام فاطمیه است که با دعوت از یک سخنران برجسته استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شب شعر و خاطره فاطمی و انقلابی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام است که پنج شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سعیدی افزود: طرح اطعام فاطمی نیز با هدف اطعام نیازمندان و عزاداران فاطمی اجرا می شود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی از سایر برنامه های تدارک دیده شده برای شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت شهیر سلیمانی است که بچه مسجدی ها در همین راستا به ارائه خدماتی همچون توزیع دمنوش، نان صلواتی و نیز واکس زدن کفش عزاداران می پردازند.

پایان پیام/ 586